تبلیغات
امتیاز موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
روش های افزایش وفاداری مشتریان را بشناسید.
moshaver


سمت : عضو تازه وارد
1
روش های افزایش وفاداری مشتریان را بشناسید.
روش های افزایش وفاداری مشتریان

امروزه با به وجود آمدن روش های بازاریابی مختلف، بسیاری از صاحبان کسب و کارها سعی در استفاده از این روش ها به منظور بالا بردن سطح تبلیغات خود میان افراد مختلف جامعه دارند. روش های بازاریابی مختلف که به دو دسته بازاریابی آنلاین یا دیجیتال مارکتینگ و سنتی تقسیم بندی می گردند، هر کدام دارای مزایا و معایب مختلفی می باشند که صاحبان کسب و کارها به منظور استفاده از مزایای همه این روش ها و رفع معایب آن ها، سعی در استفاده تلفیقی این روش ها دارند. در همه این روش ها سعی می گردد که تا می توان تعداد مخاطبان بیشتری مورد هدف قرار گیرند و آن ها را به مشتریانی وفادار تبدیل نمود. متاسفانه صاحبان کسب و کارها فکر می کنند که اگر مشتریان رضایت کافی از خدمات و کالای عرضه شده داشته باشند، مستقیما به مشتریانی وفادار تبدیل خواهند شد. در حالی که این تفکر اشتباه بوده و وفاداری و رضایتمندی دو مقوله جدا می باشند. ممکن است مخاطبان شما از کیفیت محصولاتی که ارائه می شود، رضایت کامل داشته باشند، اما به دلیل قیمت بالا به مشتریانی وفادار تبدیل نخواهند شد. پس باید مواردی در بازاریابی و ارائه خدمات کسب و کارهای مختلف رعایت گردد تا مطمئن بود که در صد زیادی از مخاطبان می توانند به مشتریانی دائم و وفادار تبدیل شوند. این مشتریان می توانند با تبلیغ برند مورد نظر در بین دوستان خود از طریق بازاریابی دهان به دهان برند شما را به صورت موثری نیز تبلیغ نمایند. در ادامه روش هایی که برندهای مختلف می توانند به منظور ایجاد وفاداری در مشتریان به کار ببرند به تفصیل توضیح داده خواهد شد.
 
راه های موثر در وفاداری مشتریان
ایجاد انگیزه
با ورود دنیای دیجیتال مارکتینگ، امکان دسترسی مشتریان به انواع خدمات و کالاهای یک برند به راحتی قابل امکان می باشد. صاحبان برندها با طراحی سایت برای کسب و کار خود، به راحتی اطلاعاتی جامع برای مشتریان خود در اختیار قرار می دهند. مخاطبان با مراجعه به سایت، اطلاعات لازمه در مورد اهداف خود را جستجو کرده و از امکانات آن استفاده خواهند کرد. به صاحبان کسب و کارها توصیه می گردد که برای جلب اعتماد مشتریان و تبدیل آن ها به مشتریانی وفادار، سورپرایزهایی برای آن ها در نظر بگیرند. ارسال کارت تشکر یا رویدادهایی خاص می تواند به این امر کمک نماید. توجه داشته باشید که تمامی این سورپرایزها می تواند در بازاریابی های دیگر از جمله بازاریابی های سنتی نیز به کار گرفته شود. تمامی این نقاط افزایش وفاداری، تاثیر به سزایی بر روی مشتریان خواهد گذاشت.
پیگیری مشتریان
یکی از روش های دیگری که می تواند به وفاداری مشتریان کمک شایانی نماید، اثبات وفاداری برندها به مخاطبان می باشد. صاحبان برندها برای اثبات وفاداری خود باید به مخاطبان این حس را القا نمایند که در درجه اول رضایت آن ها مهم ترین اساس می باشد. این موضوع نیاز به سرمایه گذاری در بخش پیگیری نظرات و انتقادات مشتریان دارد. مشتریان باید بتوانند در محیطی نظرات خود را آزادانه اعلام نموده و از پیگری آن ها اطمینان حاصل نمایند. تماس تلفنی با مشتریان یا ارسال ایمیل به آن ها می توانند از روش های آسان برای پیگیری نظرات آن ها باشد. درج قسمت نظرسنجی در هر قسمت سایت نیز رضایت مشتریان به منظور ایجاد محیطی برای اعلام نظرات آن ها تاثیر به سزایی خواهد داشت.
تمرکز بر روی روابط
صاحبان کسب و کارها باید این موضوع را در نظر بگیرند که نباید فقط به دنبال منفعت خود باشند و با اتمام پروسه خرید مشتریان را به حال خود رها نمایند. ایجاد رابطه بیش از رابطه کاری می تواند باعث ایجاد صمیمت در بین مشتری و صاحبان کسب و کارها شده و به مرور اطمینانی مضاعف در بین آن ها ایجاد گردد.
قابل اطمینان بودن
در نظر داشته باشید که اگر از سمت کسب و کاری به مشتریان وعده ای داده شود و به این وعده عمل نگردد، با ریزش شدید مشتری روبرو خواهند شد و اطمینان و وفاداری مشتریان از بین خواهد رفت. اگر وعده و یا پیگیری پروسه ای به مشتریان خود پیشنهاد می دهید، حتما پیگیر آن بوده و در سریع ترین زمان ممکن مشکل آن ها را حل نمایید. در بازاریابی آنلاین، با ایجاد قسمت تیکتینگ در سایت، می توان به راحتی پیگیر مشکلات مشتریان خود باشید. این سیستم تیکتینگ باید به صورتی طراحی شود که مشتریان بتوانند به راحتی و با انتخاب موضوع مشکل خود به شما تیکت بزنند. پس سعی کنید این قسمت سایت خود را مناسب طراحی نمایید.
ارائه سرویس بیشتر
سعی کنید همیشه یک قدم جلوتر از رفتار قابل پیش بینی خود باشید. این موضوع به راحتی می تواند رضایت مشتریان را در کوتاه ترین زمان ممکن جلب نماید. ارسال زودتر از زمان موعد کالای شما می تواند یکی از روش های وفادار سازی مشتریان گردد. این قبیل روش ها، به مشتریان القا می نماید که شما برای جلب رضایت آنها از هیچ تلاشی دست بردار نیستید.
صداقت
اگر کالا یا خدماتی به مشتریان خود می خواهید ارائه دهید و از نواقص آن اطلاع دارید، حتما مشتریان خود را در جریان قرار دهید. این صداقت باعث می گردد که مشتریان به شما اطمینان نموده و بعدها نیز مشتری شما باقی بمانند. همچنین برای سهولت دسترسی مشتریان، لازم است که تمامی اطلاعات لازم برای آن ها را برای هر محصول یا خدمات ارائه دهید. به سایت های فروشگاهی پیشنهاد می گردد که محصولات خود را با اطلاعات کامل در اختیار مشتریان قرار دهند. این اطلاعات می تواند شامل ابعاد اجناس، کاتالوگ ترجمه شده و عکس از ابعاد مختلف اجناس می باشد. رنگ بندی های مختلف و ارائه کیفیت های متنوع نیز می تواند به وفاداری مشتریان کمک شایانی نماید.منبع:دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید.- دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید. - دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید. - دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید. - دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید.دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید.






کاربران در حال بازدید این موضوع:

1 مهمان
پرش به انجمن:
آخرین ارسال ها
برترین ارسال کنندگان
sitecup1 101
sitecup 99
avestakarami 96
ehsannasr 67
eh3an2018 32
salam 30
haMed Dark 28
جدیدترین کاربران
armanaria111 02-11
sarayesalamat 06-27
parsianland 11-12
reza_ad 08-10
rezakhatibi 03-16
sara5280 12-04
sanaz93sh 11-13
بیشترین بازدیدها
درباره مراحل ابتدا... 16337
قوانین و اساسنامه ... 9032
گوگل چه نوع لینک ه... 8437
دانلود نرم افزار ه... 8295
چگونه یک نام دامین... 8281
ساخت و طراحی وب سا... 6921
ایجاد صفحه php دلخ... 6025
بیشترین پاسخ ها
گوگل چه نوع لینک ه... 15
درباره مراحل ابتدا... 6
تعمیرات ساید بای س... 2
راه های تبدیل مشتر... 2
چگونه یک نام دامین... 2
نکات مهم برای داشت... 1
چگونه محصول خود را... 1
آخرین ارسال ها
موضوع تاریخ، ساعت  نویسنده آخرین ارسال کننده انجمن
  تفاوت کیست مویی و فیستول 06-27, 13:28 sarayesalamat sarayesalamat اطلاعيه ها و اخبار
  طراحی سایت فروشگاهی 08-10, 10:15 reza_ad reza_ad WordPress
  MyBB 1.8  دریافت MyBB v1.8.29 Final ... 11-13, 19:47 haMed Dark haMed Dark دریافت MyBB 1.8 و ...
  رنگ و مش مو به چه صورت است 11-03, 18:02 parniahair eblees آموزش
  Help  کد دعوت بلوبانک 10-13, 09:06 haMed Dark haMed Dark سایر نرم افزارها
  سئو سایت و اهداف ان در بهینه سازی س... 05-02, 12:20 avestakarami monaa9 اسکریپت های Seo
  MyBB 1.8  دریافت MyBB v1.8.24 Final ... 01-18, 21:06 haMed Dark haMed Dark دریافت MyBB 1.8 و ...
  کاربرد گوگل ترندز 10-15, 11:47 sitecode1 sitecode1 آموزش های عمومی
  تعمیرات ساید بای ساید 09-16, 13:04 nahal parisa98 چت و گفتگو
  Help  امکان ایجاد خرید و رزرو بلیط ... 09-03, 11:28 beeheshti.zohre beeheshti.zohre سوالات و مشکلات
  اولین قدم برای طراحی سایت حرفه ای 08-23, 10:31 mohi72 parisa98 آموزش های عمومی
  آموزش سئو چیست؟ 07-29, 13:22 siteecodee siteecodee آموزش های عمومی
  ایمیل مارکتینگ چیست 07-21, 17:22 kiantech kiantech آموزش
  گوگل چه نوع لینک هایی را دوست ندارد... 07-08, 14:13 sitecup1 MAHAM98 Html
  محصولات آرایشی موجود در بازار آرایش... 05-13, 12:50 zicoshop zicoshop آموزش های عمومی

توجه داشته باشید فقط از طریق راه های ارتباطی که در سایت قرار داده شده با ما در تماس باشید تا در معرض افراد سودجو و کلاهبردار قرار نگیرید