تبلیغات
امتیاز موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
محصولات آرایشی موجود در بازار آرایشی
zicoshop


سمت : عضو تازه وارد
1
محصولات آرایشی موجود در بازار آرایشی
پودر دکلره
پودر دکلره یکی از لوازم ارایشی است که تقریبا بیشتر خانم ها حداقل یکبار آن را امتحان کرده اند. بسیاری از خانم ها به محض آمدن نام دکلره وحشت می کنند و این به دلیل خاطره بدی است که از این مواد دارند. ایجاد سوختگی در مو و همچنین تاول زدن پوست سر از عوارض استفاده نا درست و یا محصول نادرست می باشد. استفاده از دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید. برای رسیدن به برخی رنگ ها حتما الزامی است. بعضی از رنگ های فانتزی و روشن فقط در صورت استفاده از دکلره امکان پذیر است. همانطور که اشاره شد نکته قابل توجه و مهم درباره پودر دکلره حفظ سلامت مو هنگام استفاده از این مواد است. پودر دکلره امروزه انواع و اقسام مختلفی دارد. پودر دکلره می تواند پایه مو را تا درجات مختلفی روشن کند. هنگام دکلره کردن دقت کنید که رنگ مورد نظر شما نیاز دارد پایه مو تا چه درجه ای روشن شود. استفاده از پودر دکلره گیاهی یکی از راه های حفظ سلامت مو می باشد. همچنین استفاده از پودر دکلره که فاقد گرد و غبار باشد نیز به حفظ سلامت تنفسی شما بسیار کمک می کند. اگر قصد دکلره کردن موهای خود را دارید فراموش نکنید که انجام این کار توسط فردی حرفه ای و متخصص بسیار مهم است. استفاده نادرست از این مواد خود سبب اسیب به مو می شود.


ریمل
ریمل از اصلی ترین و موثر ترین لوازم آرایشی چشم می باشد. دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید. یکی از لوازم آرایشی است که مورد توجه همه خانم ها در هر سنی و در هر شرایطی می باشد. شما از ساده ترین مکان ها تا مهم ترین مکان هایی که در آنجا حضور پیدا می کنید استفاده از ریمل برایتان ضروری و مهم است. ریمل سبب می شود که شما چشمانی درشت تر و جذاب تر داشته باشید. ریمل انواع مختلفی دارد. برخی از ریمل ها فرچه های مناسب برای مژه های کوتاه دارند برخی دیگر از ریمل ها دارای موادی هستند که مژه های شما را حجیم تر و پر پشت تر نشان می دهد پس با توجه به حجم مژه ها بهتر است از ریمل مناسب با فرچه مناسب  استفاده کنید. دقت کنید در استفاده از  ریمل مانند سایر لوازم آرایشی نباید زیاده روی کنید چون این موجب می شود شما مژه ای بسیار سنگین از مواد ریمل داشته باشید و حالتی مصنوعی به چهره شما می دهد.  ریمل در تماس مستقیم با چشم ها می باشد و به صورت نا خواسته بخشی از آن ممکن است وارد چشم های شما شود بنابراین اگر ریمل دارای جنس نا مرغوب باشد و یا مواد اولیه نا مناسب باشد می تواند سبب آسیب به چشمان شما شود.
ادکلن
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید. می توانند یک نکته خاص در زندگی شما را به شما یادآوری کنند.  یک رایحه مثلا دارچین می تواند شما را به یک خاطره کودکی منتقل کند. یا یک عطر مردانه می تواند شما را به زمان سپری شده با یک مرد خاص یادآوری کند. ادکلن ها همچنین دارای یک اثر قدرتمند هستند برخی از افراد از یک عطر خاص به عنوان یک نماد استفاده می کنند. امروزه بسیاری از عطرها با یک ساختار هرمی سه لایه تشکیل شده اند که شامل نت های سر ، قلب و پایه است.
بالای هرم  معمولاً از مرکبات و گل های سبک تشکیل شده است. نت های میانی ماندگاری کمتری دارند.  نت های قلب معمولاً از گل ، ادویه جات ، گیاهان و برخی از چوب ها تشکیل شده است. نت های قلبی قبل از اینکه جای خود را به نت های مهم و اساسی بدهند ، بعد دیگری به رایحه می بخشد. نت های پایه نیز پایه  هر عطر را تشکیل می دهند. معمولاً از چوب ، ادویه و وانیل که بیشترین وزن مولکولی و ماندگاری آن بر روی پوست است.  به این ترتیب ، همیشه باید عطر را روی پوست خود تست کنید.
احیای مو و کراتین
در رابطه با احیای مو ودیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید. باید بدانید که روشی برای رفع آسیب های مو می باشد. بیشترین درصد ساختار مو را کراتین تشکیل می دهد. کراتین برای موهای نازک، موهایی که در اثر استفاده از مواد شیمیایی دچار سوختگی یا آسیب شده اند و یا موهایی که در حالت طبیعی دچار وزی هستند مناسب است.
مزایای اصلی احیای مو و کراتین مو آبرسانی عمیق موها ، موهای ابریشمی نرم ، کنترل فری موها ، ترمیم مو خوره ، تقویت مو و ایجاد موهای براق می باشد.
انجام کراتین مو و احیای مو باید به وسیله مواد مرغوب و توسط فردی متخصص انجام شود.
رنگ مو
رنگ مو روشی است که از گذشته های دور تا به امروز متداول بوده است. در قدیم برای رنگ مو از گیاهان طبیعی استفاده می شده است. استفاده از حنا یا وسمه برای تغییر رنگ مو و زیبا تر کردن چهره بسیار مورد علاقه بوده است. با پیشرفت مد و صنعت آرایشگری این لاین نیز دچار تغییرات زیادی شده است. امروزه لاین رنگ مو تبدیل به شاخه ای مجزا در این صنعت شده است. در انتخاب دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید.باید به نکاتی توجه داشته باشید، از جمله رنگ پوست، سن و مدل موها تاثیر زیادی دارد. همچنین استفاده از رنگ موی مناسب که دارای مواد اولیه مرغوب باشد نیز دارای اهمیت است.
شامپو
موهای  ما در طول روز در معرض آلودگی های فراوانی قرار می گیرد.  در ابتدا کار دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید.تمیز کردن مو و پوست سر بود. بنابراین فرمول ها فقط حاوی مواد لازم برای از بین بردن کثیفی و چربی هستند. شامپوهای پیشرفته به معنای فرمول های چند کاره با مواد تشکیل دهنده دارای مزایای ثانویه بودند، مانند ضخیم شدن ، صاف کردن ، مرطوب کننده ، حجم دهنده و براق کننده. به طور معمول، این مواد شامل سیلیکون و مواد تهویه مطبوع هستند. اضافه کردن این مواد به فرمول های شامپو بسیار مفید است زیرا آن ها برای شستشوی موها ساخته شده اند. مواد غیر تمیز کننده مانند سیلیکون ها، روغن ها ، پارابن ها تاثیری منفی روی موها می گذارند. شستن موها هر روز با این مواد باعث عوارض می شود.
خط چشم
خط چشم ، به طور خاص برای چشم ها استفاده می شوند. استفاده درست و مناسب از خط چشم باعث زیباتر شدن چهره شما می شود و برعکس استفاده نادرست از دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید. باعث می شود نتیجه آرایش شما نا زیبا شود. خط چشم می تواند مشکی و یا در رنگ های مختلف باشد. به عنوان مثال، خط چشم قهوه ای گزینه ای ملایم تر است که جلوه ای نرم تر و لطیف تر ایجاد می کند.
خط چشم ها انواع گوناگونی دارند. برای انتخاب خط چشم مناسب باید به چند نکته توجه کنید. اول اینکه جنس پوست شما باید مناسب جنس خط چشمی که استفاده می کنید باشد. دوم اینکه به دلیل تماس مستقیم مواد خط چشم با چشم، از خط چشمی استفاده کنید که کیفیت مواد به کار رفته در آن مرغوب باشد.

موضوعات مشابه ...

کاربران در حال بازدید این موضوع:

1 مهمان
پرش به انجمن:
آخرین ارسال ها
برترین ارسال کنندگان
sitecup1 101
sitecup 99
avestakarami 96
ehsannasr 67
eh3an2018 32
salam 30
haMed Dark 28
جدیدترین کاربران
armanaria111 02-11
sarayesalamat 06-27
parsianland 11-12
reza_ad 08-10
rezakhatibi 03-16
sara5280 12-04
sanaz93sh 11-13
بیشترین بازدیدها
درباره مراحل ابتدا... 16316
قوانین و اساسنامه ... 9028
گوگل چه نوع لینک ه... 8395
دانلود نرم افزار ه... 8288
چگونه یک نام دامین... 8269
ساخت و طراحی وب سا... 6914
ایجاد صفحه php دلخ... 6022
بیشترین پاسخ ها
گوگل چه نوع لینک ه... 15
درباره مراحل ابتدا... 6
تعمیرات ساید بای س... 2
راه های تبدیل مشتر... 2
چگونه یک نام دامین... 2
نکات مهم برای داشت... 1
چگونه محصول خود را... 1
آخرین ارسال ها
موضوع تاریخ، ساعت  نویسنده آخرین ارسال کننده انجمن
  تفاوت کیست مویی و فیستول 06-27, 13:28 sarayesalamat sarayesalamat اطلاعيه ها و اخبار
  طراحی سایت فروشگاهی 08-10, 10:15 reza_ad reza_ad WordPress
  MyBB 1.8  دریافت MyBB v1.8.29 Final ... 11-13, 19:47 haMed Dark haMed Dark دریافت MyBB 1.8 و ...
  رنگ و مش مو به چه صورت است 11-03, 18:02 parniahair eblees آموزش
  Help  کد دعوت بلوبانک 10-13, 09:06 haMed Dark haMed Dark سایر نرم افزارها
  سئو سایت و اهداف ان در بهینه سازی س... دیروز, 12:20 avestakarami monaa9 اسکریپت های Seo
  MyBB 1.8  دریافت MyBB v1.8.24 Final ... 01-18, 21:06 haMed Dark haMed Dark دریافت MyBB 1.8 و ...
  کاربرد گوگل ترندز 10-15, 11:47 sitecode1 sitecode1 آموزش های عمومی
  تعمیرات ساید بای ساید 09-16, 13:04 nahal parisa98 چت و گفتگو
  Help  امکان ایجاد خرید و رزرو بلیط ... 09-03, 11:28 beeheshti.zohre beeheshti.zohre سوالات و مشکلات
  اولین قدم برای طراحی سایت حرفه ای 08-23, 10:31 mohi72 parisa98 آموزش های عمومی
  آموزش سئو چیست؟ 07-29, 13:22 siteecodee siteecodee آموزش های عمومی
  ایمیل مارکتینگ چیست 07-21, 17:22 kiantech kiantech آموزش
  گوگل چه نوع لینک هایی را دوست ندارد... 07-08, 14:13 sitecup1 MAHAM98 Html
  محصولات آرایشی موجود در بازار آرایش... 05-13, 12:50 zicoshop zicoshop آموزش های عمومی

توجه داشته باشید فقط از طریق راه های ارتباطی که در سایت قرار داده شده با ما در تماس باشید تا در معرض افراد سودجو و کلاهبردار قرار نگیرید