ایمیل مارکتینگ چیست
07-21-2020، 05:22 PM
ایمیل مارکتینگ یکی از روش های دیجیتال مارکتینگ است که از بالاترین نرخ بازگشت سرمایه برخوردار است. برخی ایمیل مارکتینگ را با تبلیغات ایمیلی اشتباه می گیرند و تصور ساده ای از آن دارند، درصورتی که اینگونه نیست. در ادامه ی این مطلب قرار است به ارائه ی اطلاعات کاملی درباره ایمیل مارکتینگ و نکاتی که باید در آن توجه کرد، بپردازیم. مدت زیادی بود که در سایت مقاله ای رو ارائه نکرده بودیم، قصد داریم از این پس هفته ای دو پست برای شما مخاطبین گرامی ارائه دهیم.
ایمیل مارکتینگ را نباید با خرید بانک ایمیل و ارسال انبوه ایمیل های اسپم اشتباه گرفت. این کار توهمی بیشتر نیست که ما مطلبی یکسان را به کل لیست ایمیل هایی که خریده ایم ارسال کنیم و بعد بگوییم بازاریابی با ایمیل انجام داده ایم. این کار نه تنها ایمیل مارکتینگ نیست و سودی برای برند ما ندارد بلکه می توان از آن به عنوان خودکشی تدریجی یاد کرد. زیرا ایمیل های ارسال شده ما مستقیم به پوشه ی هرزنامه می روند و در اکثر موارد هرگز خوانده نمی شوند و انرژی و زمانی که صرف آن کرده ایم به باد می رود.
منبع : دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید.
با وجود گستره ابزارهای بازاریابی دیجیتال، ایمیل مارکتینگ همچنان یکی از روش های موثر در بازاریابی به حساب می آید. در این روش که نیازمند تفکر درست و برنامه ریزی منسجمی است ما با دو گروه مخاطب سر و کار داریم. اول مشتریان سابق ما هستند که با استفاده از ایمیل ماکتینگ قرار است آن ها را به محصول خود وفادار کنیم و دوم گروهی از مخاطبین هستند که مشتریان بالقوه ما هستند و می خواهیم با استفاده از این روش، آن ها را به مشتری بالفعل محصول خود تبدیل کنیم.
با ایمیل مارکتینگ در ذهن ها ماندگار بمانیمهمانطور که گفته شد ایمیل مارکتینگ باعث می شود برند و محصول ما در ذهن مخاطب ماندگار بماند و این قدم بزرگ و ارزشمندی در بازاریابی به حساب می آید. گفتنی است که ارزشمندی این فرایند باعث ایجاد حساسیت بیشتر آن می شود، به طوری که اگر به صورت ضعیف عمل کند، نتیجه ای برعکس حاصل می شود و ذهنیت مخاطب نسبت به برند ما خدشه دار خواهد شد.
تفاوت ایمیل مارکتینگ با توهم ایمیل مارکتینگایمیل مارکتینگ را نباید با خرید بانک ایمیل و ارسال انبوه ایمیل های اسپم اشتباه گرفت. این کار توهمی بیشتر نیست که ما مطلبی یکسان را به کل لیست ایمیل هایی که خریده ایم ارسال کنیم و بعد بگوییم بازاریابی با ایمیل انجام داده ایم. این کار نه تنها ایمیل مارکتینگ نیست و سودی برای برند ما ندارد بلکه می توان از آن به عنوان خودکشی تدریجی یاد کرد. زیرا ایمیل های ارسال شده ما مستقیم به پوشه ی هرزنامه می روند و در اکثر موارد هرگز خوانده نمی شوند و انرژی و زمانی که صرف آن کرده ایم به باد می رود.
منبع : دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید.
گروه انفورماتیک کیان تک در زمینه دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید. ، دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید. فعالیت می نماید.